zaitie.zubaidi's FotoPages @ kotakreatif27
Photobucket
By: nor zaiti

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 8-Feb-2009 14:17 Email | Share | Bookmark
Emakku dengan Cucunya ( Qistina Maisarah )

 
Tengah boring.......

jadi aku pon bukak lerr hardisk aku ni,.....
carik gambo2 yang menarik utk diletak......

tajuk harini.....


OPAH dengan CUCUnya......

heehhehee........
mak ngan bapak ku...semenjak kebelakangan ni..gembira lain macam....
ckit-ckit cucunya...heheheheh...almaklumlah cucu pertama...

yelah....dulu aku dengo org kata mak ayah kita yang strict or garang dedulu
tapi bila dengan cucunya semua ok...huhu..berubah abis....
sayang tol ngan cucunya..ngeh..ngeh....

apa nak buat umur2 dah meningkat mmg camtu....darah muda dah takder....
kita nanti pon sama jer kot bila tiba masanya nanti...

nih....Qistina Maisarah....anak buah ku yang pertama.....
mmg ditunggu-tunggu dah lama...termasukla mak uda ( aku lerr tu )
mmg kalau tak jumpa dia seminggu tak sah....mmg kena jumpa
walaupon penat mesti nak gak ke Kajang jumpa Qistina....

heheheh...nak tunggu anak sendiri taktau la bilakan...
so ada anak sedara mmg sayang bebeno lerrr.....
lagi2 bila dia dah pandai main....senyum2....walaupon
tak di acah.....skrg dah pandai nak manja2 plak....
minggu lepas aku ada golf tournament...kat bangi...
balik singgah umah kakak.....masuk2 umah....
si Qistina yang sedang meniarap...melonjak2kan badannya
tengok aku.....sambil tersenggih2.....
mak aku cakap " ety dia nak kat kamu...ambik lerrr...sian dia...."
aku jawab " ish nanti lerr nak mandi dulu.....dari padang ni...tak elok...."
aku pon trus masuk bilik mandi.....menjerit si Qistina menangis...heheheheh
dah pandai budak ni...baru 7 bulan.....

akupon keluar..siap cepat2...kesian dengo dia nangis....
ambik jer dia...trus dia senyum....gembira

ehhehehe.....ish2....bebudak kecik lagi dah pandai......
okla takat ni e jer dulu.....nak sambung keje......
da.......

time: 11.20mlm.......










View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net